DOWNLOAD

Izuna

رمان گرافیکی
10 آوریل 2020
6894 بازدید

Izuna

پایان یافته


Cover Izuna


نوع : رمان گرافیکی
نحوه خواندن : از چپ به راست
ژانر : Fantasy
نام انگلیسی: Izuna
نام فارسی : ایزونا
نویسنده و طراح : (Saverio Tenuta, Bruno Letizia , Carita Lupattelli  (Story & Art
تعدا چپتر : 4
وضعیت: پایان یافته
سال انتشار : 2015
منبع: dragonage


خلاصه داستان: در آغاز زمان، ارواح طبیعت که کامی نامیده می‌شدند، خسته از خودبینی انسان‌ها، با آفریدن کامیگاکوشی، حجابی جادویی که آنها را از چشمان ناپاک بشر پنهان می‌کرد، دنیا را با نور خیره‌کننده‌شان روشن کردند. از آن لحظه به بعد، ارواح و انسان‌ها دیگر نمی‌توانستند با همدیگر چشم در چشم شوند و طوری زندگی می‌کردند که انگار به دنیاهای جداگانه‌ای تعلق داشتند. یک روز، ناگهان نوگوها ظاهر شدند. هیچکس نمی‌دانست آنها چطور پا به عرصه‌ی هستی نهاده‌اند، اما تاریکی مضرشان کم‌کم دنیای کامی‌ها را آلوده ساخت. به همین خاطر درخت مقدس که مونِموری نامیده می‌شود، محافظان سفید، تنها کسانی که قادر به نبرد با بلای وحشتناک نوگوها هستند را خلق کرد. از زمان بسیار قدیم، این محافظان با هماهنگی در دو طبقه در جنگل‌ها زندگی کرده‌اند: مراقبان اشرافی که اونبا نامیده می‌شوند و جنگجویان مغروری که سِنشی نام دارند. و نام نسل‌شان که مورد ترس و احترام همه‌ی کامی‌ها قرار دارد … ایزوناست.


توجه : ادامش کی میاد؟ چرا ترجمه نمیکنید؟ پس چی شد؟ چپتر بعدی کی میاد؟ پایان یافته است ؟ ادامه داره ؟ ( جوابی داده نمیشه پس خواهشا نپرسید ) منبع همه پستا و اطلاعات مربوط به پایان و ادامه کار داخل مشخصات زده شد . در رابطه با تاریخ و نحوه انتشار کارا از گروه ترجمه ای که منبعش هم ذکر شده بپرسید.


 

باکس دانلود
راهنمای نصب

راهنما : پسوند فایل ها CBR است برای باز کردن اینگونه فایل ها باید از نرم افزار CDisplay برای PC و نرم افزار ComiCat برای اندروید استفاده کنید.

نویسنده: Admin
نظرات: ۱ نظر

برچسب ها

مطالب پیشنهادی

دیدگاه های کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

رزرو تبلیغات در این مکان

آخرین نظرات