Overlord: Vampire Princess of the Lost Country

پایان یافته


Cover Light Novel Overlord Vampire Princess of the Lost Country


نوع : لایت ناول انگلیسی
نحوه خواندن : از چپ به راست
ژانر : Action Adventure Comedy Drama Fantasy Sci-fi Seinen
نام انگلیسی: Overlord: Vampire Princess of the Lost Country
نام فارسی : اورلرد: پرنسس خون‌آشام کشور از دست رفته
نویسنده و طراح : so-bin , MARUYAMA Kugane
تعداد جلد : 1
تعدا چپتر :
وضعیت انتشار : پایان یافته
سال انتشار : –
منبع نسخه انگلیسی: RanoKouen


خلاصه داستان: در این داستان فرعی نویسنده حوادث رو جور دیگری روایت می‌کنه. مومونگا که داره از آخرین ساعات ایگدراسیل لذت می‌بره تصمیم می‌گیره این زمان رو خارج از مقبره‌ی بزرگ نازریک بگذرونه. وقتی از انجمن خارج می‌شه خودش رو توی یه دنیای دیگه می‌بینه و با یک شخصیت غیرمنتظره ملاقات می‌کنه.


لینک های مرتبط : سری اصلی


توجه : ادامش کی میاد؟ چرا ترجمه نمیکنید؟ پس چی شد؟ چپتر بعدی کی میاد؟ پایان یافته است ؟ ادامه داره ؟ ( جوابی داده نمیشه پس خواهشا نپرسید ) منبع همه پستا و اطلاعات مربوط به پایان و ادامه کار داخل مشخصات زده شد . در رابطه با تاریخ و نحوه انتشار کارا از گروه ترجمه ای که منبعش هم ذکر شده بپرسید.


 

باکس دانلود
راهنمای نصب

راهنما : تمامی فایل ها بصورت ( PDF - EPUB ) قرار میگیرن . برای باز کردن فایل های EPUB از برنامه های ReadEra و Moon+ Reader Pro در گوشی های همراه و در کامپیوتر با استفاده از نرم افزار Icecream Ebook Reader استفاده کنید.

نویسنده: Admin
نظرات: 2 نظر

برچسب ها

مطالب پیشنهادی

دیدگاه های کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 Comments
جدیدترین
قدیمی ترین
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
داریوش
داریوش
کاربر مهمان
1 سال ago

این یه اثره که خود نویسنده اصلی اورلرد نوشته و داخل این داستان مومونگا به جای اینکه آخر وقت سر تخت پادشاهی بشینه و منتظر بمونه ۲ دقیقه آخر سریع به یه جزیره وسط مرداب های نازاریک میره و ۵۰۰۰ آتیش بازی به افتخار پایان ایگدراسیل پرتاب میکنه! (در واقع قرار بود باقی مونده اعضای گروه موقع خاموشی جمع شن و این به افتخار همشون بود! تو اصلی چون کسی نتونست بیاد مومونگا بیخیال میشه) ولی بعد از آتیش بازی مومونگا منتقل میشه به شهری متروکه! و اونجا با کنو (جادوگر خون آشامی که تو فصل دو با خدمتکار حشره ای مومونگا جنگید و کلی درد سر درست کرد!) آشنا میشه! درواقع ۲۰۰ سال قبل از داستان اصلی!

جالبیش اینه که بیشتر کارهای خصمانه ای که مومونگا می کنه با از تاثیر زیردستاشه (با اینکه یه اندد بی احساسه) اینجا می تونید ببینید اگر کل اون دم و دستگاه نبود چی می شد!
https://meobietbay.com/category/light-novel/overlord/overlord-gaiden/
این لینک داستانش هست کلا ۵_۶ ولومه می تونید هم بزنید سر مترجم خوب و قابل فهم ترجمه می کنه (*توصیه می کنم*) :)))

داریوش
داریوش
کاربر مهمان
پاسخ دادن به  داریوش
1 سال ago

البته می تونید همین pdf رو از اینجا دانلود کنید و داخل سایت گوگل مترجم ترجمه کنید (یک بخش برای ترجمه سند داره ولی محدودیت پایین ۱۰ میگابایت و زیر ۳۰۰ صفحه داره) از اونجایی که این فایل بیشتر ۳۰۰ صفحه می شه باید با سایت یا برنامه های مخصوص اون رو قسمت کنید و جدا ترجمه کنید(توصیه ام اینه فونت رو بزرگتر کنید)

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

رزرو تبلیغات در این مکان

آخرین نظرات