DOWNLOAD

Noblesse

پایان یافته



نوع : وبتون
نحوه خواندن : از چپ به راست
ژانر : اکشن – خیال پردازی – کمدی – پسرونه
نام انگلیسی: Noblesse
نام فارسی : نجبا
نویسنده و طراح : (Son Jeho (Story & Art
تعداد جلد : 
تعدا چپتر : 543
وضعیت انتشار : پایان یافته
وضعیت انتشار : پایان یافته
سال انتشار : 2014
منبع: animworld


خلاصه داستان: او بعد از هشتصد و بیست سال بیدار شده. بی خبر از آنکه علم و فناوری بشر پیشرفت داشته. دنیایی که او می شناخت با تکنولوژی جدید ، شیوه ها و رفتارهای جدید دیگر برایش نا آشناست. “کادیس اِتراما دی رایزل” (رای) در حالی که خود را با این عصر وفق می دهد به گونه ای محل یکی از خادمان وفادار فرانکِشتین خود را پیدا می کند. کسی که در حال حاضر مدیر دبیرستانی در کره ی جنوبی است. از نظر “رای” دبیرستان بهترین مکان برای شناخت دنیای جدید است. وی در آنجا ثبت نام می کند و به طور اتفاقی با “شین وو” دوست می شود ، نوجوانی که استاد هنرهای رزمی است. اما دنیای جدید مثل سابق امن نیست و رای با رفتاری اشرافی ، گیج و نا آگاه به تکنولوژی روز ، ماجراجویی خنده دار و در عین حال مخاطره انگیزی در پیش دارد.


لینک های مرتبط : سری فرعی

توجه : ادامش کی میاد؟ چرا ترجمه نمیکنید؟ پس چی شد؟ چپتر بعدی کی میاد؟ پایان یافته است ؟ ادامه داره ؟ ( جوابی داده نمیشه پس خواهشا نپرسید ) منبع همه پستا و اطلاعات مربوط به پایان و ادامه کار داخل مشخصات زده شد . در رابطه با تاریخ و نحوه انتشار کارا از گروه ترجمه ای که منبعش هم ذکر شده بپرسید.


 

باکس دانلود
راهنمای نصب

راهنما : تمامی فایل ها بصورت فشرده (RAR - ZIP) قرار میگیرن . پس از دانلود توسط نرم افزار WinRar فایل ها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.

نویسنده: Admin
نظرات: 27 نظر

برچسب ها

مطالب پیشنهادی

دیدگاه های کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest

27 Comments
جدیدترین
قدیمی ترین
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
سایه
سایه
کاربر مهمان
2 months ago

چرا با اینکه اشتراک آپلود بوی دارم دانلودم روی ثانیه اخر گیر می‌کنه؟

حسین
حسین
کاربر مهمان
1 سال ago

از بهترین مانهوا هوایی که خواندم. در یک کلام عالی و بی نظیر

حسام
حسام
کاربر مهمان
2 years ago

و همچنین فایل کاملش قسمت های 499 و 500 تا 525 نداره، 526 داره تا 543، لطفا رسیدگی کنین. ممنون

حسام
حسام
کاربر مهمان
2 years ago

سلام خسته نباشید در قایل کامل که دانلود میشه، این دوقسمت مشکل داره 1ش خرابه دوش هم میپره. رسیدگی بشه ممنون. 182-226

مشکات
مشکات
کاربر مهمان
2 years ago

من قلبم ریخت، فکر کردم تموووم شد ولی یه قسمت دیکه توی سایت های انگلیسی هست که نشون میده همشون بر می گردن. اونم اپ کنید لطفا

javad
javad
کاربر مهمان
2 years ago

این پایانش نیست حتما چیتر 545 رو بخونید، اصلا پایان غم انگیزی نداره شخصیت اصلی مانهوا زندست

Last edited 2 years ago by javad
هادی
هادی
کاربر مهمان
پاسخ دادن به  javad
2 years ago

با اینحال خیلی مبهم گذاشت اخرو فقط همینطور الکی بستنش تا تمومش کنن ولی تا اینجا که تو سایت های خارجی خوندم انگار ادامش قراره بیاد

set
set
کاربر مهمان
3 years ago

سلام لینک چپتر 505 مشکل داره لطفا رسیدگی کنید ممنون از سایت خوبتون

Arad
کاربر مهمان
پاسخ دادن به  set
3 years ago

سالمه.
مشکل از طرف خودتونه.

M3143gh
M3143gh
کاربر مهمان
پاسخ دادن به  Arad
2 years ago

سلام.ادامه انیمه از چپتر چنده؟

Arad
کاربر مهمان
پاسخ دادن به  M3143gh
2 years ago

اطلاعی ندارم .
ولی بهتر مانهوا رو از اول بخونی انیمش اصلا خوش ساخت نبود و زیاد به مانهوا وفاداره نبوده.

Fajaar
Fajaar
کاربر مهمان
3 years ago

اگه دنبال یه تجربه خاص تو مانهوا هستین نجبا واقعا انتخاب خوبیه چون خیلی داستان گسترده و راضی کننده ای داره
همونجوری که بقیه گقتن بی نقص نیست و بعضی از پلات ها (خیلی کم البته) کلیشه ای هستن ولی نقات قوت زیادی هم داره شخصیت پردازی خوبی داره و نویسنده کار خوبی رو در زمینه دنیا سازی انجام داده
نجبا راه زیادی رو طی کرد تا تموم بشه و نویسنده و طراح با هر چپتر تجربه بیشتری به دست آوردن و میشه اینو توی روند داستان و طراحی حس کرد و البته از اون تجربه تو کارایی که بعد از نجبا انجام دادن هم به خوبی استفاده کردن
این مانهوا برای من خیلی خاص بود و واقعا به بقیه پیشنهادش میکنم😆👌🏻

مبینا
مبینا
کاربر مهمان
پاسخ دادن به  Fajaar
2 years ago

منم همینطور ارتش بعد از چپتر 150 خیلی پیشرفت کرد ولی واقعا عاشقش بودم :”)

psnd
psnd
کاربر مهمان
3 years ago

نجبا یکی از بی نظیرترین و فوق العاده ترین مانهواهایی بود که خوندم. از همون زمان که این مانهوا توی انیمه ورلد آپ می شد، تا همین الان چندین بار خوندمش و باید بگم که واقعا ارزششو داره. بخشی از خاطرات ارزشمند سالهای نوجوانی و حالا جوانی من شامل این مانهوا میشه که بسیار برام زیبا و ارزشمند هستند. خوندن دوباره اش بعد از مدتها خیلی خوشحال کننده بود، مثل بار اولی که نجبا رو خوندم، با هر چپترش هیجان زده شدم، گریه کردم، خندیدم و قلبم با کلی احساس خوب پر شد. داستان بسیار زیبا و پرکشش بود، حتی یک چپترش رو هم دلم نمی خواست از دست بدم و تا چپتر آخر رو هم با اشتیاق خوندم. دلم می خواست بازم ادامه داشته باشه و با اینکه اولین بار نیست، هنوزم آماده نیستم که دنیای نجبا، گرگینه ها، انسان های ارتقا یافته، بچه های دبیرستان یران جدا بشم. نجبا مانهواییه که عاشق تک تک کاراکترهای داستان می شید و تا آخر سرنوشتشون رو دنبال می کنید.
ممنون از همه ی کسانی که در تدوین وترجمه ی این مانهوای زیبا دست داشتن. و باز هم خیلی ممنون از ادمین های عزیز سایت مانهوا که امکان دسترسی به تمام این مانهواها و مانگاهای زیبا رو برامون فراهم کردن.

پ.ن: بر اساس چتر آخر، من هنوزم امیدوارم داستان ادامه داشته باشه. TT

مبینا
مبینا
کاربر مهمان
پاسخ دادن به  psnd
2 years ago

داره درواقع 544 چپتر هستش برو توی نت بزن میاره منم سر چپتر اخر داشتم خون گریه میکردم و خیلی این وبتون رو دوست داشتم :”))

یاس
یاس
کاربر مهمان
پاسخ دادن به  psnd
2 years ago

سلام یه مانهوا مثل این چی پیشنهاد میذین؟

مبینا
مبینا
کاربر مهمان
3 years ago

من واقعا عاشق این مانهوام ولی پایانش کلی گریه کردم اصلا نمیخواستم اینجوری تموم بشه:”))))))))

سارا
سارا
کاربر مهمان
پاسخ دادن به  مبینا
2 years ago

بعد از چپتر 543 یه چپتر کوتاه 544 هم داره…اون و بخونی خیلی هم پایان گریه داری ندارن(:

مبینا
مبینا
کاربر مهمان
پاسخ دادن به  سارا
2 years ago

اره خوندمش مرسی :”)))

شادی
شادی
کاربر مهمان
3 years ago

اومدم دیدم اینجا هیچی نظر نداره گفتم بذار یه چی بگم… قراره یه کامنت طولانی بذارم، برو که رفتیم!
خب. این اولین مانهوایی بود که خوندم. و بدون شک همچنان یکی از برترین مانهواهایی هست که خوندم، شاید حتی درمقایسه با خیلی از مانگاها سر بود.
داستان غیر کلیشه ای با محیط و فضایی که همیشه هممون دنبالش بودیم؛ فضای سوپرنچرال پر از خون اشام و گرگینه! چیزیکه به طرز حیرت اوری تو داستانهای ژاپنی و کره ای خیلی کم پیدا میشه و اکثر اثار درباره شیاطین هستن، درحالیکه اثار کمی به خون اشام ها اختصاص داده میشن. گرگینه رو هم که به شخصه تا حالا جز نوبلس تو هیچ مانهوا/مانگایی ندیده بودم!
اینا رو گفتم که بدونید با چه جور داستانی قراره طرف باشید. اگه مثل من از داستانهای شیاطین که ژاپنیا به شدت گیر دادن بهش و ازش نمیکشن بیرون (یکی شیاطین، یکی ایسکای! این دوتا رو بگیری از مانگاها نصف اثار ژانر فانتزی دود میشه میره هوا!) خسته شدید، نوبلس یه داستان جدید رو برای گفتن داره.
یه ویژگی مثبت دیگه این مانهوا، اینه که شما باهاش به معنای واقعی کلمه تک تک ژانرها رو تجربه میکنید! بذارید بهتون بگم چه ژانرهایی داره:
فانتزی، درام، مدرسه ای، عاشقانه، کمدی، زندگی روزمره، اکشن، معمایی
یعنی عملا همه جور سلیقه ای رو راضی میکنه!
میرسیم به اینکه چرا گفتم نوبلس غیرکلیشه ایه!
جدای از از فضا و موضوع داستانیش که بین اثار شرقی خاصه، چیزی که درباره نوبلس هست شخصیت پردازیه متفاوت شخصیت های اصلیشه!
معمولا اثار شونن همگی پروتگونیست هایی دارن که خارج از این ویژگی ها نیستن: شر و شیطون، بچه مثبت، احمق ولی وقتی جدی بشه همه رو به فنا میده، همش دنبال اهداف خوب و بزرگه، بی استعداده ولی با تمرین خودشو قوی میکنه
یعنی همهههه ها! و اگه زیاد شونن ببینید دیگه جداً حوصلتون از این تایپ شخصیت اصلی ها سر میره.
اما ما اینجا نوبلس رو داریم… شوننی که شخصیت اصلیش کاملا منحصر به فرده!
شخصیت اصلی نوبلس (2 تا هستن درواقع) اصلا نه یه تینیجر جوگیره که ارزوهای خفن داره، نه بی استعداد و ضعیفه، نه اخلاقش رو مختونه، هیچکدوم! اینجا خوده شخصیت اصلی قوی ترین و خفن ترین کاراکتر داستانه از همون چپتر اول! و اخلاقشم به شدت خاص و با کلاسه (کم حرف، باهوش، حواس جمع، درونگرا، در ظاهر بی تفاوت اما در حقیقت به شددددت مهربون)
تمام اون چیزیه که از یه کاراکتر انتظار دارید باشه. معمولا تو اثار شونن شخصیت اصلیها انقدر ناقصن (در ابتدای داستان) که مخاطب باید دنبال یه کاراکتر فرعی بگرده که راضیش کنه. برای همینه تو اکثر اثار کاراکترای فرعی از شخصیت اصلی محبوب ترن مثل لیوای، گوجو، کیلوا، کوون و…
خب اینجا اصلا اینجور نیست چون شخصیت اصلی نوبلس انقدر کامله که نیازی پیدا نمیکنید دنبال یه کاراکتر فرعی بگردید!
کاراکتر اصلی دوم نوبلس (فرانکنشتاین) در وصفش فقط اینو میگم: یکی از بهترین شخصیت پردازی هایی رو داره که تو عمرتون میبینید و وقتی مانهوا رو تموم کنید به این حرفم میرسید.
از بحث کاراکترها بگذریم، باید بگم آرت نوبلس آرت فوق العاده زیباییه هرچند در ابتدا ضعیفه و باید تقریبا 150 چپتری صبر پیشه کنید! اما بعدش دیگه رو دور میفته و هرچی میره جلوتر آرتش قوی تر میشه جوریکه به چپترهای 300-400 برسید از این همه زیبایی و دیتیل در آرت مانهوا به وجد خواهید اومد! پس چپترهای اولیه رو تحمل کنید هرجوری شده!!!
یه ویژگی خوب دیگه: اینجا یه عالمه کراش پیدا میکنید. وایفو، هازبندو، هرچی بخواید! =)
دیگه خودتون میدونید. من تمام تلاشم رو کردم که قانعتون کنم این مانهوا جذاب رو بخونید 🙂 البته که با وجود تمام این تعاریف، نوبلس کار بی نقصی نیست. اما ویژگی های مثبتش انقدر زیادن که ارزش خوندن رو داره.

حسن
حسن
کاربر مهمان
پاسخ دادن به  شادی
2 years ago

پاینبدیش چطوره بنظرت

مبینا
مبینا
کاربر مهمان
پاسخ دادن به  حسن
2 years ago

خوب تموم میشه اگر چپتر 544 رو بخونی که اینجا نیست وگرنه پایان رو خوب نویسنده جمع کرده 🙂

شادی
شادی
کاربر مهمان
پاسخ دادن به  حسن
2 years ago

پایان بندی خوبی نداشت بنظرم.

فن لاور
فن لاور
کاربر مهمان
پاسخ دادن به  شادی
1 سال ago

باید بگم منی ک از همون سالای اول دنباش کردم با این ک خیلی دوس داشتم میگم پایانه خوبی نداش ۲دلیل:
۱-چپتر ۵۴۴ آخرین صحنه ، صحنه فرانکشتاینه ک میگه باید بفهمیم ک چه بلای سر مستر افتاده.. ک انگار یجوری تمومش کردن ک اگر خواستن ادامه بدن بتونن ولی واقعا شاید داستان درس حسابی نتونستن برا ادامش پیدا کنن و
۲- با اون نحوه تموم کردن روابط بین کارکترارو جوری باز گذاشتن که برا آینده دستشون باز باشه(مثل اون نگاه سرا تو چپتر۵۴۴ ب بچه ها و یا همون کله قرمز که انگار با ناراحتی داره موقرمز و بقیرو ترک میکنه، و بچه ها با دیدن رای سرا و کارکتر نجبا از جمله لرد و اون پسر مونقره ایو.. یادشون میاد) که ی رابطه احساسی با کارکترا ایجاد کردن که برا آینده بتونن برن تو کارش ولی بدون اینکه بقیشو بسازن ول کردن و داستان ب قدر کافی برا ادامه مانهوا پیدا نکردن
پس هم از لحاظ۱ و هم۲ تشو ی گره ی خیلی شل زدن ک اگ خواستن ادامه مانهوا رو برن اما ادامه ای انگار پیدا نکردن براشو این گره شل مونده
به نظرم حداقل باید با چن تا چپتر فرعی گره رو سفت می کردن.

حسن
حسن
کاربر مهمان
پاسخ دادن به  شادی
2 years ago

پایان بندی*

مبینا
مبینا
کاربر مهمان
پاسخ دادن به  شادی
2 years ago

تمام چیزایی که میگ رو قبول دارم چون خودم همین امروز فقط تو چند هفته هم انیمه هم وبتون تموم کردم وبرای پایانش خیلی ناراحتم چپتر های اخر دیگه دلم نمیومد بخونم و دقیقا بعد چپتر 150 بهتر میشه ارت و همه ژانری هست هم میخندید هم گره میگنید و همه احساسات کاراکتر هارو درک میکنید :”)))

تک چشم
تک چشم
کاربر مهمان
3 years ago

میشه کپی کنم 😶😶😶
زمان زیادی هست که اینجاست🧐🧐🧐

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

رزرو تبلیغات در این مکان

آخرین نظرات