نوع : مانهوا
نحوه خواندن : از چپ به راست
ژانر : اکشن – ماجراجویی – درام -خیال پردازی – پسرونه
نام انگلیسی: Second Life Ranker
نام فارسی : زندگی دوباره جنگجو
نویسنده و طراح : (Nong Nong , Sa Doyeon (Story & Art
تعداد جلد : نامشخص
تعداد چپتر : نامشخص
وضعیت انتشار : در حال انتشار
وضعیت ترجمه : آنگوئینگ
پخش : هفتگی
سال انتشار : ۲۰۱۹
منبع: animworld
خلاصه داستان: هیونگ یئون وو، برادری دوقلو داشت مه ۵ سال پیش ناپدید شد.حال بعد از مرگ مادرش یک ساعت جیبی با پیامی که بر روی آن نوشته شده “به برادرم که روزی این به دستش میرسه، من احتملاً مرده باشم…” به دستش میرسه و حقیقت تلخی رو میشنوه. به خاطر همین تصمیم میگیره که…
توجه : ادامش کی میاد؟ چرا ترجمه نمیکنید؟ پس چی شد؟ چپتر بعدی کی میاد؟ پایان یافته است ؟ ادامه داره ؟ ( جوابی داده نمیشه پس خواهشا نپرسید ) منبع همه پستا و اطلاعات مربوط به پایان و ادامه کار داخل مشخصات زده شد . در رابطه با تاریخ و نحوه انتشار کارا از گروه ترجمه ای که منبعش هم ذکر شده بپرسید.
راهنما : تمامی فایل ها بصورت فشرده (RAR - ZIP) قرار میگیرن . پس از دانلود توسط نرم افزار WinRar فایل ها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
یکی از مشکلات بزرگی که این سبک از داستانها داره این هست که تمام مشکلات از تریق یه ویژگی یا جادو یا مهارت که هیچ زمینه چینی توش برای مخاطب نشده حل می شه بر خلاف شرایط زندگی عادی حتی افراد با استعداد هم گه گاهی ناامید میشن و برای کنترل مهارت هاشون با مشکل روبرو میشن ولی تو این ماهنوا شخصیت اصلی در استفاده از مهارت هاش که گاهن متعلق به خودشم نیست دچار مشکل نمیشه.
جدای همه ی اینها این مدل ماهنوا یا داستان که شروع اون ها مثل یه بازی ویدیویی اول شخص باید باشه طبق تجربه از همون داستان ها و شیوه ها باید بدونه که تعداد مهارت ها محدود هستن و تجربه و افزایش قدرت کارکتر هست که باعث میشه اختلاف پیش بیاد اینجا تو این مانهوا بینهایت قدرت و مهارت هست که شخصیت هایی بدون تجربه با برتری مهارت می تونن پیروز بشن و این تو بازی های ویدیویی هیچ برتری حساب نیمشه در نمونه های محدود مثل بازی قهرمان سپر و وارکرافت اشخاص تنها از ۳تا۵ مهارت استفاده می کنند و نویسنده مانهوا بدون توجه به این اصول و اطلاعات واقعا در دسترس در یک نبرد ۱۰ مهارت رو به کار می بره و تازه شخصیت اصلی یه برگ برنده تازه پیدا می کنه حداقل تو سولو ما میدیدیم که شخصیت اصلی گاهی کمک می خواد و یا ناامید میشه و یا در اوایل داستان در استفاده از مهارت هاش دچار مشکل می شد.
واقعا خفنه. سولو لولینگ هم واقعا قشنگ بود و بنظرم این مانهوا با سولو برابری میکنه و بعضی وقت ها بنظرم خفن تر هم هست.
اینکه چاشنی عاشقانه نداره و نمیتونی پیشبینی کنی داستان چطور ادامه پیدا میکنه و چه اتفاقی ممکنه بیفته برای من جذابه. پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش و همین طور مانهوا خواننده همه فن حریف هم حتما همتون میشناسید و خوندید چون یک شاهکاره …
تا الان اکثرا یه جوری شخصیت اصلی برمیگشت به گذشته ولی این خاطرات شخصی که این مسیر رو رفته به برادرش میرسه الگوریتمش مثله ایسکای هاست ولی اولش یه مقدار با خلاقیت شروع شد ولی چنتانکته :
1- یکسری نگهبان داریم در هر طبقه که در طبقات پایینی میدیدمشون ولی دیگه در طبقات بالاتر دیده نمیشن این گروه قوین از یه طرف دیگه فرقه های مختلف داریم که هرکدومشون قوین و یکسری خدا داریم در طبقه ۹۸ که دنبال پیرو میگردن و برای من منشا این چند نفر عجیبه اینده یک بازیکن داخل داستان نامشخصه که به کدوم یک از این سه تا میتونه تبدیل بشه یک اثر مثل leveling with gods معلومه نگهبانا رنکر های مقام دارن یکسری رنکر داخل طیقات بالا هستن که هرکدوم داخل یه گروه هستن یعنی گروه بندیاش اشتراک دارن ولی این مانهوا اینجوری نیست
2-یه جورایی موضوعات خنده دار و عشق و عاشقی رو حذف کرده که یه مقدار خسته کننده میکنه
3-برای مهارت های بازیکن توضیح زیادی میده که اصلا سر درد میگیری مثل این چیزی که من الان دارم مینویسم
4- دیگه یه جایی اصلا بعضی مهارتشا یادت میره و دیگه ازشون استفاده نمی کنه مثلا برای رد شدن از یه مرحله ای یه مسیری رو باید بره ولی با خاطرات برادرش میره یه مهارت بدست میاره و بعد از اون مرحله اون مهارت فراموش میشه
5-برای مهارت هاش درصد تعیین میکنه که خیلی طول میکشه تا تکمیل بشه رو مخه مثل اون تخم هیولا داخل leveling with gods به نظرم مهارت باید مثل جابه جایی سایه سونگ جین وو باشه درصد نداره و دقیقا جایی که لازمه مهارت قوی تر میشه نیاز به درصد نیست