DOWNLOAD

The Embalmer

نسخه انگلیسی اضافه شد


Cover Manga The Embalmer Volume 4

نوع : مانگا انگلیسی
نحوه خواندن : از راست به چپ
ژانر : درام – روانشناختی – زندگی روزمره – عاشقانه – زنانه
نام انگلیسی: The Embalmer
نام فارسی : قفل آبی
نویسنده و طراح : MIHARA Mitsukazu
تعداد جلد : 7
تعداد چپتر :
وضعیت انتشار: پایان یافته
وضعیت ترجمه :
پخش :
سال انتشار : 2002
منبع نسخه فارسی : –
منبع نسحه انگلیسی : SiGMA_Books


خلاصه داستان: shinjuurou mamiya به مومیای کردن اجساد مشغول است حرفه ای که جامعه ژاپنی آن را به دلیل سنت های مذهبی و عدم تقاضا برای خدمات “نجس” می داند. او با انگیزه اشتیاق خود برای حفظ حیثیت و منزلت متوفی، خود را به سبک زندگی طرد شده ای که با شغلش می آید کنار گذاشته است. اگرچه مشتریان او کم هستند، اما او بسیار ماهر است. شین جورو از فرصت‌هایی برای به رخ کشیدن توانایی خود برای تبدیل جسد به حالتی که باعث می‌شود یکی از عزیزانش این باور را ایجاد کند که فقط در آرامش می‌خوابند، ابایی ندارد. شیگشوشی روابط روانی ظریف بین زندگی، مرگ، از دست دادن و سوگواری را بررسی می کند. با هر مومیایی کردن، شین جورو زیبایی درونی متوفی را زنده می کند تا به عزیزانشان فرصتی برای خداحافظی درست بدهد. ( ترجمه گوگل )


نسخه دیجیتالی : این نسخه دارای ترجمه رسمی و بالاترین کیفیت مانگا است و از طرفی بهترین گزینه برای افرادی است که قصد دارند مانگا رو چاپ کنند.


توجه : ادامش کی میاد؟ چرا ترجمه نمیکنید؟ پس چی شد؟ چپتر بعدی کی میاد؟ پایان یافته است ؟ ادامه داره ؟ ( جوابی داده نمیشه پس خواهشا نپرسید ) منبع همه پستا و اطلاعات مربوط به پایان و ادامه کار داخل مشخصات زده شد . در رابطه با تاریخ و نحوه انتشار کارا از گروه ترجمه ای که منبعش هم ذکر شده بپرسید.


 

کپی و باز نشر مجدد فقط با اجازه از تیم ترجمه کننده اثر
باکس دانلود
راهنمای نصب

راهنما : تمامی فایل ها بصورت فشرده (RAR - ZIP) قرار میگیرن . پس از دانلود توسط نرم افزار WinRar فایل ها را از حالت فشرده شده خارج نمایید. برای اجرای فایل های دیجیتال از نرم افزار YACReader استفاده کنید.

نویسنده: Admin
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

مطالب پیشنهادی

دیدگاه های کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
جدیدترین
قدیمی ترین
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

رزرو تبلیغات در این مکان

آخرین نظرات