Bakemonogatari

نسخه دیجیتالی جلد 20 اضافه شد


Cover MAnga Bakemonogatari Volume 17

نوع : مانگا انگلیسی – دیجیتالی
نحوه خواندن : از راست به چپ
ژانر : اکشن – درام – خیال پردازی – عاشقانه – مدرسه ای – ماوراطبیعه – پسرونه
نام انگلیسی: Bakemonogatari
نام فارسی : 
نویسنده و طراح : NISHIO Ishin, Oh! Great
تعداد جلد : نامشخص
تعداد چپتر : نامشخص
وضعیت انتشار : در حال انتشار
پخش : ؟؟
سال انتشار : 2018
منبع نسخه انگلیسی : SiGMA_Books


خلاصه داستان: “آراراگی” دانش اموز سال سومیه که از حمله یک خون آشام جون سالم بدر می بره ولی این حمله موجب تغییراتی در اون میشه،مثلا بسرعت زخمهاش التیام پیدا می کنه.روزی از روزها ، وقتی در مدرسه داره از پله ها بالا میره دختری از همکلاسیاش رو که در حال سقوطه ، از افتادن نجات میده ولی با کمال تعجب متوجه میشه که دختره بیوزنه .اسم این دختر Hitagi است و بخاطر برخورد با خرچنگی مرموز ، بی وزن شده ( چه شود ! ) … دختر داستان ما که از فاش شدن رازش می ترسه ، اراراگی رو تهدید می کنه که در صورت فاش کردن راز بی وزنیش ، دخلش اومده .داستان با وارد شدن سومین کاراکتر اصلی داستان به اسم Oshino که مردی میانسال با قابلیت رفع مشکلات ناشی از گزند موجودات ماوراء طبیعه است پیچیده تر میشه و …


لینک های مرتبط : –

دیگر آثار خالقین اثر : Air Gear –  بزودی Tenjo Tenge

 

” ترتیب انیمه مونوگاتاری براساس خط زمانی “

MONOGATARI SERIES

1.1 Bakemonogatari (2009)
1.2 Kizumonogatari 1 – Kizumonogatari 2 – Kizumonogatari 3 (2016)
1.3 Nisemonogatari (2012)
1.4 Nekomonogatari (Kuro) (2012)

2.1 Monogatari Series Second Season (2013)
2.2 Hanamonogatari (2014)

3.1 Tsukimonogatari (2014)
3.2 Owarimonogatari (2015)
3.3 Koyomimonogatari (2016)
3.4 Owarimonogatari S2 (2017)
3.5 Zoku Owarimonogatari (2018)

 


نسخه دیجیتالی : این نسخه دارای ترجمه رسمی و بالاترین کیفیت مانگا است و از طرفی بهترین گزینه برای افرادی است که قصد دارند مانگا رو چاپ کنند.


نسخه دیجیتالی : این نسخه دارای ترجمه رسمی و بالاترین کیفیت مانگا است و از طرفی بهترین گزینه برای افرادی است که قصد دارند مانگا رو چاپ کنند.


توجه : ادامش کی میاد؟ چرا ترجمه نمیکنید؟ پس چی شد؟ چپتر بعدی کی میاد؟ پایان یافته است ؟ ادامه داره ؟ ( جوابی داده نمیشه پس خواهشا نپرسید ) منبع همه پستا و اطلاعات مربوط به پایان و ادامه کار داخل مشخصات زده شد . در رابطه با تاریخ و نحوه انتشار کارا از گروه ترجمه ای که منبعش هم ذکر شده بپرسید.


 

کپی و باز نشر مجدد فقط با اجازه از تیم ترجمه کننده اثر
باکس دانلود
راهنمای نصب

راهنما : تمامی فایل ها بصورت فشرده (RAR - ZIP) قرار میگیرن . پس از دانلود توسط نرم افزار WinRar فایل ها را از حالت فشرده شده خارج نمایید. برای اجرای فایل های دیجیتال از نرم افزار YACReader استفاده کنید.

نویسنده: Admin
نظرات: 9 نظر

برچسب ها

مطالب پیشنهادی

دیدگاه های کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest

9 Comments
جدیدترین
قدیمی ترین
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
مریم
مریم
کاربر مهمان
1 سال ago

توصیه نمی‌کنم. یه مقدار فضای مریضی داره.

戦場ヶ原ひたぎ
戦場ヶ原ひたぎ
کاربر مهمان
پاسخ دادن به  مریم
6 months ago

دلیلش اینه که سطحی نگاه کردید. توصیه میکنم نقد و بررسی هاش رو بخونید. اثر فوق العاده ای بر اساس روانشناسی فروید هستش بدون اینکه حتی یدون اشاره ی مستقیم به روانشناسی داشته باشه. هر کدوم از موجودات فراطبیعی و مشکلاتشون معادل مشکلات روانی ای هستش که در روزمره مردم باهاش سروکله میزنن.

حاوی اسپویل بخش زیادی از داستان:

اخطار – حاوی اسپویل

یک مورد رو بخوام اشاره کنم، آراراگی شخصیت اصلی که توی کل انیمه به شکل یک پسر منحرف نشون داده شده، هر وقت هاچی کوچی که دختر بچه ی دبستانی هست رو میبینه شروع میکنه به بقل کردن و فشار دادن سینش که آزار جنسی حساب میشه. هاچی کوچی روح هستش برای همین هیشکی نمی بینتش. در مقابلش سنجوگاهارا دوست دختر آراراگی فقط بهش اجازه داد که ببوستش و آراراگی کار دیگه ای باهاش نکرد یا حتی هانه کاوا که کراش آراراگی بودش و آراراگی بهش تمایل جنسی داشت، یکبارهم جرئت نکرد بهش دست بزنه. در واقع هاچی کوچی توی دنیای واقعی تمایلات و فانتزی های انسان ها هستش که اگر بخوان انجامش بدن دستگیر میشن و باید خودشون رو کنترل کنن. بعدا هاچی کوچی محو میشه که نشون دهنده این هستش که مشکلات دوران بلوغ آراراگی درمان شده که دیگه اون روح رو نمیبینه. خود آراراگی که دائما داره بقیه رو از دست موجودات فراطبیعی نجات میده توی واقعیت درمانگر و روانکاو آدما هستش. خود درمانگرها هم در پروسه ی درمانگری بقیه، درمان میشن، مشکلات خود آراراگی هم طی زمان بر طرف میشه. اوشینو، کایکی، گائن که متخصص های موجودات فراطبیعی هستن و توی داستان به آراراگی کمک میکنن در واقع سوپروایزر های درمانگریش هستن که دارن راهنماییش میکنن.
در آخر یکی از جالب ترین و مرموزترین کاراکتر های داستان اوگی هستش که چندین بار آراراگی رو به چالش های مختلف از زندگیش که کسی ازشون خبر نداشت کشید و دردسر درست کرد. بعدا مشخص شد اوگی ناخودآگاه آراراگی هستش که به شکل یک موجود فراطبیعی درومده. وفتی که آراراگی اوگی رو قبول کرد بجای اینکه نابودش کنه، مشکلش با خودش در واقع ناخودآگاهش حل شد.

Denji_016
Denji_016
کاربر مهمان
2 years ago

ببخشید این سوال رو میپرسم ولی اگه مانگا ادامه داره با این حال که انیمه ای از روی این سریش قبلا اومده پس بدین معنیه که انیمه هنوز ادامه داره ؟
و این تنها مانگای در خال انتشاره

Ajax
Ajax
کاربر مهمان
پاسخ دادن به  Denji_016
2 years ago

نگاه کن انیمه از روی لایت ناول یا رومانش نوشته شده که سه فصلش انیمه شده وهنوز دو فصل دیگه اش باقی مانده که انیمه شه به اسم monogatari off season و monogatari monsters season که البته اینا نسبت به اصل داستان ساید استوری ان و این مانگا فعلا حتی به انیمه نرسیده
و این که ادامش میاد یا نه معلوم نیست
ولی ادامه داره

Ajax
Ajax
کاربر مهمان
پاسخ دادن به  Denji_016
2 years ago

اگه باز سوال داری توی اینستا ariannazary بهم پیام بده بهت میگم

arian nazary
arian nazary
کاربر مهمان
2 years ago

خیلی ممنون که ادامش رو گذاشتین

محسن
محسن
کاربر مهمان
3 years ago

ادمین جان از چه سایتایی می‌شه مانگای انگلیسی “دانلود” کرد؟
عذرخواهی می‌کنم بخاطر سوال بی‌ربط🙏

Oga_022
Oga_022
کاربر مهمان
پاسخ دادن به  محسن
2 years ago

تقریباً سایتی برای دانلود وجود ندارن ولی برای خواندن زیاد هست

سینا
سینا
کاربر مهمان
3 years ago

دستتون طلا بابت قرار دادن مانگا باکه مونوگاتاری 👏

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

رزرو تبلیغات در این مکان

آخرین نظرات